Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
FICTION CENCRETE
Tajovský, Jakub ; Pospiszyl,, Tomáš (oponent) ; Kvíčala, Petr (vedoucí práce)
Ve své praktické diplomové práci realizuji soubor obrazů a malířských objektů, které by měly analogovým zbůsobem imitovat principy augmentované a virtuální reality. Z technického hlediska mě zajímá otázka obousměrné remediace nových médií a malby a jak jejich vývoj podporuje iluzi a imaginaci. Z ontologického hlediska sleduji mystickou povahu obrazu. Závěrečná výstava je metaforou hybrydního obrazu komponvanou na základě technologických a teoretických zkušeností v malbě. Výsledkem je malá syntetická realita.
Seriál Černé zrcadlo jako významný počin britské televizní tvorby
Kopecká, Barbora ; Kruml, Milan (vedoucí práce) ; Bednařík, Petr (oponent)
Diplomová práce: Černé zrcadlo jako významný počin britské televizní tvorby Abstrakt: CZ Diplomová práce se zabývá analýzou britského televizního pořadu Černé zrcadlo. Zkoumá pořad z hlediska autorství, zpracování, tématu, žánru a dopadu na společnost. Cílem je určit základní charakteristiky Černého zrcadla a poukázat na jeho výjimečnost v kontextu současných trendů televizních obsahů. V jednotlivých kapitolách se soustředí na roli autorství, vymezení žánru a definování hlavního tématu. Pořad je také podroben narativní a stylové analýze, která zkoumá způsob konstrukce příběhu, narativní strukturu, práci s postavami, prostředím a stylem. Předmětem zkoumání je také do jaké míry odpovídají témata probíraná v seriálu skutečnosti a do jaké míry se jedná o fikci.Výstupem této práce je tedy komplexní obraz o pořadu Černé zrcadlo včetně porovnání s vybranými britskými pořady.
FICTION CENCRETE
Tajovský, Jakub ; Pospiszyl,, Tomáš (oponent) ; Kvíčala, Petr (vedoucí práce)
Ve své praktické diplomové práci realizuji soubor obrazů a malířských objektů, které by měly analogovým zbůsobem imitovat principy augmentované a virtuální reality. Z technického hlediska mě zajímá otázka obousměrné remediace nových médií a malby a jak jejich vývoj podporuje iluzi a imaginaci. Z ontologického hlediska sleduji mystickou povahu obrazu. Závěrečná výstava je metaforou hybrydního obrazu komponvanou na základě technologických a teoretických zkušeností v malbě. Výsledkem je malá syntetická realita.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.